Webáruház - Gyakran ismételt kérdések

Az alábbiakban gyakran felmerülő kérdésekre adunk választ. Amennyiben nem találod a választ a Te kérdésedre, írj nekünk a kapcsolat@derecskeigyumolcsos.hu e-mail címre.

Az Általános Szerződéses Feltételeket itt találod.

 

1. Ki rendelhet a Webáruházból?

A Derecskei Gyümölcsös Webáruházából jelenleg csak magánszemélyek rendelhetnek. Amennyiben cégként kívánsz rendelni, kérünk, lépj velünk kapcsolatba a rendeles@derecskeigyumolcsos.hu e-mail címen.

 

2. Milyen mennyiségeket rendelhetek a webáruházból

Jelenleg az 5 literes almaléből maximum 20 dobozzal, a 2 dl-es almaléből 54 dobozzal lehet rendelni egy szállítás alkalmával. Amennyiben ennél nagyobb mennyiségben kívánsz rendelni, kérünk, lépj velünk kapcsolatba a rendeles@derecskeigyumolcsos.hu e-mail címen.

 

3. Milyen városokba vállaltok kiszállítást?

Magyarország területén bárhova kérheted a kiszállítást.

 

4. A szállítási költség mi alapján kerül meghatározásra?

A szállítási költség Magyarország területére történő kiszállítás esetén egységesen bruttó 1.000 Ft.

 

5. A termékek milyen szavatosággi idővel rendelkeznek?

Minden terméket legalább 3 hónapos szavatossági idővel szállítunk ki.

 

6. Ki szállítja ki a megrendelt termékeket?

A megrendelt termékeket Partnerünk, a Tisztaság Plusz Kft. (Sprinter Futárszolgálat) szállítja házhoz.

 

7. Lehet-e időpontra kérni a szállítást

A szállítást nem áll módunkban adott időpontra kiszállítani. Amennyiben a címzett nem tartózkodik a címen, a szállító cég értesítést hagy és a kézbesítést még egy alkalommal megpróbálja.